Zahvala Sponzoru
INA - Industrija nafte, d.d. sponzorira Osnovnu školu Zvonimira Franka, Kutina u školskoj godini 2020./2021. - nabava digitalnog pianina za potrebe izvođenja redovite nastave glazbene kulture.
Ovim sponzorstvom omogućava se dodatna podrška učenicima i Školi u izvođenju kvalitetnije nastave.
Grad Kutina je u sklopu projekta „Kutina – grad inkluzivnog obrazovanja II.“, UP. 03.2.1.07.0008., osigurao 34 pomoćnika u nastavi za 34 učenika s teškoćama u nastavi. Ukupan iznos odobrenih sredstava 1.540.261,20 kn od čega je financirano bespovratnim sredstvima 90%, ukupno 1.386.235,08 kn. Projektom su uključene sve osnovnoškolske odgojno obrazovne ustanove na području Grada Kutine i okolice. Razdoblje provedbe projekta: 22.08.2022. – 22.08.2023.
Projekt je financiran u okviru natječaja Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno – obrazovnim ustanovama, faza V. u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.
Projektom se povećava socijalna uključenost i integracija te osiguravaju uvjeti za poboljšanje obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje za 34 učenika s teškoćama u razvoju u 5 osnovnoškolskih odgojno – obrazovnih ustanova kroz pružanje potpore od strane 34 pomoćnika u nastavi.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Kontakt informacije:
Grad Kutina
Trg kralja Tomislava 12
44320 Kutina
Internet stranica: www.kutina.hr
Tel: +385 44 692 010
E-mail: info@kutina.hr
Erasmus
Dana 7. studenog u Osnovnoj školi Zvonimira Franka u Kutini, u organizaciji Sanje Pangracije, održana je radionica pod nazivom „Kako napisati uspješnu Erasmus projektnu prijavu i povezati eTwinning s Erasmusom“. Cilj radionice bio je pružiti praktične smjernice i savjete o tome kako pripremiti kvalitetnu Erasmus projektnu prijavu te istaknuti važnost povezivanja eTwinning platforme s Erasmus projektima.
Radionicu je vodila Erasmus ambasadorica Danijela Takač, specijalizirana za međunarodne projekte u obrazovanju, koja je sudionicima kroz konkretne primjere prikazala postupak pisanja projektnih prijava. Na radionici su sudjelovali nastavnici i školski suradnici koji su izrazili interes za uključivanje u Erasmus+ projekte i unapređenje svojih vještina u području projektne prijave. U prvom dijelu radionice naglasak je bio na praktičnim savjetima za osmišljavanje i strukturiranje projektnih ideja. Edukatorica je istaknula važnost jasnog definiranja ciljeva projekta, ciljne skupine i očekivanih rezultata, kao i tehničke aspekte prijave.
Drugi dio radionice bio je posvećen platformi eTwinning i njenoj ulozi kao idealnog alata za početak suradnje s drugim europskim školama koju je vodila eTwinning ambasadorica Daniela Usmiani. eTwinning omogućava lakšu razmjenu ideja i planova s potencijalnim partnerima za Erasmus projekte. Sudionici su naučili kako koristiti eTwinning za razvoj projektnih ideja, pronalaženje partnera i jačanje suradničkih mreža. Osim toga, razmotrene su i prednosti koje eTwinning donosi u fazi provedbe Erasmus projekata kao što su mogućnosti za virtualne razmjene i olakšanu komunikaciju među partnerima.
Nastavnici su imali priliku postavljati pitanja, podijeliti svoja iskustva i razmotriti konkretne korake koje mogu poduzeti kako bi njihovi budući projekti bili uspješni. Radionica je završila praktičnom vježbom u kojoj su sudionici radili na izradi nacrta za potencijalnu Erasmus prijavu uz stručno vodstvo. Na taj su način nastavnici stekli dragocjeno iskustvo i sigurnost u procesu pisanja prijave.
Naša škola ponosna je što je mogla ugostiti ovu edukaciju te svojim zaposlenicima i suradnicima pružiti priliku za razvoj profesionalnih vještina. Vjerujemo da će stečena znanja doprinijeti uspješnom sudjelovanju naše škole u budućim Erasmus projektima. (T. D.)
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |