preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Raspored sati i odmora

Izvještaj o istraživanju
 
Istraživanje "Korištenje mobitela u školi" provedeno među učenicima/ama, roditeljima i učiteljima/icama OŠ Zvonimira Franka u školskoj godini 2020./2021.
Prognoza vremena

 
TEBI, ŠKOLO MOJA
 
Poklanjam ti ovu pjesmu,
školo moja draga.
S tobom dijelim
najljepše trenutke djetinjstva svoga.
S tobom dijelim zvuk zvona
i sve što  život nosi:
radost i tugu
prijateljstvo i ljubav.
 
Ti si moj drugi dom,
najbolja učiteljica života.
Ti si izvor moga znanja,
svjedok uspjeha i neuspjeha.
Ti si moja nada,
moja snaga,
ti si budućnost moja.
 
Volim te, školo!
 
Poklanjam ti ovu pjesmu
jer si gnijezdo moje sreće, mojih nespokoja.
Uspomena na tebe
bit će sjajna poput zvijezde
koja blista noću.
 
 
 
                                                  Novinarska skupina 2008./09. i voditeljica Branka Hecer
Školski pretinci

INA d.d.

 Zahvala Sponzoru

 

 

INA - Industrija nafte, d.d. sponzorira Osnovnu školu Zvonimira Franka, Kutina u školskoj godini 2020./2021. - nabava digitalnog pianina za potrebe izvođenja redovite nastave glazbene kulture.

Ovim sponzorstvom omogućava se dodatna podrška učenicima i Školi u izvođenju kvalitetnije nastave.

 

"Kutina - grad inkluzivnog obrazovanja"

 

   

 

Naziv projekta: Kutina – grad inkluzivnog obrazovanja

Korisnik: Grad Kutina

Projektni partneri:

Osnovna škola Zvonimira Franka

Osnovna škola Mate Lovraka

Osnovna škola Vladimira Vidrića

Osnovna škola Stjepana Kefelje

Osnovna škola Banova Jaruga

Razvojna agencija Mrav d.o.o.

 

Ukupan iznos projekta: 1.404.355,80 HRK

Iznos EU potpore: 1.263.920,22 HRK (90% intenzitet potpore)

Razdoblje provedbe projekta: 30.08.2021. – 30.08.2022.

Projekt Kutina – grad inkluzivnog obrazovanja financiran je u okviru natječaja Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno – obrazovnim ustanovama, faza IV. u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. - 2020.

Cilj i očekivani rezultati projekta:

Ovim projektom se povećava socijalna uključenost i integracija te osiguravanje uvjeta za poboljšanje obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje za 31 učenika s teškoćama u razvoju u 5 osnovnoškolskih odgojno obrazovnih ustanova kroz pružanje potpore od strane 31 pomoćnika u nastavi.

 

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.

Sadržaj publikacije/emitiranog materijala isključiva je odgovornost Grada Kutine.

 

Kontakt informacije:

Grad Kutina

Trg kralja Tomislava 12

44320 Kutina

Internet stranica: www.kutina.hr

Tel: +385 44 692 010

E-mail: info@kutina.hr

 

 

Za više informacija o EU fondovima:

Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije

www.strukturni fondovi.hr

 

    

Udruga Lijepa naša
 
 
Portal za škole

 

Ministarstvo

 

CARNet

Želim znati
Jednostavna nabava - školska godina 2020./2021.
Priloženi dokumenti:
Registar ugovora o javnoj nabavi za 2020. godinu.xlsx
Plan nabave za 2020. godinu.docx
IZMJENA Dokumentacije u postupku nabave - Svjeze meso i mesne prera evine.pdf
Dokumentacija za nadmetanje - prijevoz ucenika s teskocama u razvoju OS Zvonimira Franka.pdf
Dokumentacija za provedbu postupka nabave - Prijevoz ucenika s teskocama u razvoju OS Zvonimira Franka, Kutina.pdf
Odluka o ponistenju postupka nabave prijevoza ucenika s teskocama u razvoju.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude u predmetu prijevoz ucenika s teskocama u razvoju.pdf
Dokumentacija - Kruh, peciva i ostali pekarski proizvodi za 2021 .pdf
Dokumentacija - Svjeze meso i mesne prera evine za 2021 .pdf
Dokumentacija - Ostali prehrambeni proizvodi za 2021 .pdf
Dokumentacija - Mlijeko i mlijecni proizvodi za 2021 .pdf
Dokumentacija - Svjeze voce i povrce za 2021 .pdf
Dokumentacija - Uredski materijal za 2021 .pdf
Dokumentacija - Materijal za ciscenje i odrzavanje za 2021 .pdf
Odluka o ponistenju u postupku nabave - ostali preh. proizvodi.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude u predmetu kruh, peciva i ost. pek. proizvodi.pdf
Dokumentacija - Ostali prehrambeni proizvodi - 2021. - ponovljeni postupak.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude - materijal za ciscenje i odrzavanje.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude - svjeze voce i povrce.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude - uredski materijal.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude u postupku nabave mlijeka i mlijecnih proizvoda.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude u predmetu nabave svjeze meso i mesne prera evine.pdf
Registar ugovora o javnoj nabavi za 2021. godinu.docx
Plan nabave za 2021. godinu.docx
IMG 20220303 0002.pdf

Jednostavna nabava - školska godina 2019./2020.
Jednostavna nabava - školska godina 2018./2019.
Priloženi dokumenti:
Odluka o odabiru -udzbenici za 1., 5. i 7. r. (Skola za zivot) OS Z. Franka.pdf
Odluka o odabiru -udzbenici za izborne predmete OS Z. Franka.pdf
Dokumentacija za provedbu postupka jednostavne nabave - udzbenici za ucenike 1., 5., i 7. razred za sk. god. 2019.2020. (Skola za zivot).pdf
Ponudbeni troskovnik - nabava udzbenika SKOLA ZA ZIVOT za skolsku godinu 2019.2020..docx
Dokumentacija za provedbu postupka jednostavne nabave - udzbenici za izborne predmete za skolsku godinu 2019.2020 .pdf
Ponudbeni troskovnik-nabava udzbenika za skolsku godinu 2019.2020. OBVEZNI PREDMETI.docx
Ponudbeni troskovnik - nabava udzbenika za skolsku godinu 2019.2020. IZBORNI PREDMETI.docx
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude - udzbenici za obvezne predmete za sk. god. 2019.2020..pdf
Dokumentacija nabava udzbenika za skolsku godinu 2019.2020. OBVEZNI PREDMETI.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude - zamjena kotla centralnog grijanja u kotlovnici OS Z. Franka.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude - uvo enje centralnog grijanja u PS Ilova.pdf
Dokumentacija za postupak jednostavne nabave - zamjena kotla centralnog grijanja u kotlovnici OS Zvonimira Franka.pdf
Dokumentacija za postupak jednostavne nabave - uvo enje centralnog grijanja u Podrucnoj skoli Ilova.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude - uredski materijal.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude - materijal za ciscenje i odrzavanje.pdf
Odluka o odabiru - kruh, peciva i ostali pek. proizvodi.pdf
Odluka o odabiru - svjeze meso i mesne prera evine.pdf
Odluka o odabiru ponude - mlijeko i mlijecni proizvodi.pdf
Odluka o odabiru ponude - svjeze voce i povrce.pdf
Odluka o odabiru ponude - ostali prehrambeni proizvodi.pdf
Dokumentacija - nabava uredskog materijala 2019.pdf
Dokumentacija - nabava materijala za ciscenje i odrzavanje 2019.pdf
DOKUMENTACIJA ZA NADMETANJE-Kruh,peciva i ostali prehrambeni proizvodi.pdf
DOKUMENTACIJA ZA NADMETANJE-Svjeze mesi i mesne prera evine.pdf
DOMENTACIJA ZA NADMETANJE-Ostali prehrambeni proizvodi.pdf
Dokumentacija za nadmetanje-svjeze voce i povrce.pdf
Dokumentacija za nadmetanje-mlijeko i mljecni proizvodi.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude.pdf
Dokumentacija za nadmetanje Informaticka oprema.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude - didakticka oprema za senzornu sobu Posebnog odjela (1).pdf
IZMJENE I DOPUNE PLANA NABAVE OS ZVONIMIRA FRANKA ZA 2018.pdf
Javni poziv za postupak jednostavne nabave didakticke opreme za senzornu sobu Posebnog odjela OS Zvonimira Franka 2c Kutina.pdf

Jednostavna nabava OŠ Zvonimira Franka, Kutina – 2018.
Priloženi dokumenti:
Javni poziv za postupak jednostavne nabave didakticke opreme za senzornu sobu Posebnog odjela OS Zvonimira Franka 2c Kutina.pdf
Odluka o ponistenju postupka jednostavne nabave - Rekonstrukcija ulaza i podnih obloga - Posebni odjel OS Z. Franka.pdf
REGISTAR UGOVORA O JAVNOJ NABAVI I OKVIRNIH SPORAZUMA - 2017.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude - didakticka oprema za senzornu sobu Posebnog odjela.pdf
IZMJENE I DOPUNE PLANA NABAVE OS ZVONIMIRA FRANKA ZA 2018.pdf
Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne nabave Grada Kutine.pdf
PLAN NABAVE ZA 2018.xls
Dokumentacija - Kruh, peciva i ostali pekarski proizvodi - 2018.pdf
Dokumentacija - Mlijeko i mlijecni proizvodi - 2018.pdf
Dokumentacija - Junetina, svinjetina i njihove prera evine - 2018.pdf
Dokumentacija - Piletina, puretina i njihove prera evine - 2018.pdf
Odluka o odabiru - zamrznuta riba.pdf
Dokumentacija - Zamrznuta riba, povrce i ostali zamrznuti proizvodi - 2018.pdf
Dokumentacija - Svjeze voce i povrce - 2018.pdf
Dokumentacija - Ostali prehrambeni proizvodi - 2018.pdf
Dokumentacija - Uredski materijal - 2018.pdf
Dokumentacija - Materijal za ciscenje - 2018.pdf
Odluka o odabiru - kruh peciva i ostali pekarski proizvodi.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude - mlijeko i mlijecni proizvodi.jpeg
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude - mlijeko i mlijecni proizvodi 2.str.jpeg
Odluka o odabiru - junetina, svinjetina.pdf
Odluka o odabiru - piletina, puretina.pdf
Odluka o odabiru - svjeze voce i povrce.pdf
Odluka o odabiru - ostali prehrambeni proizvodi.pdf
Odluka o odabiru - uredski materijal.pdf
Odluka o odabiru - materijal za ciscenje i odrzavanje.pdf
Obavijest o nepostojanju sukoba interesa.docx
Postupak jednostavne nabave u OS Zvonimira Franka.pdf

Nabava 2016./17. školska godina
Priloženi dokumenti:
Uredski materijal Poziv za dostavu ponuda.pdf
Materijal za ciscenje i odrzavanje Poziv za dostavu ponuda.pdf
Kruh, peciva i ostali pekarski proizvodi Poziv za dostavu ponuda.pdf
Mlijeko i mlijecni proizvodi Poziv za dostavu ponuda.pdf
Junetina, svinjetina i njihove preradevine Poziv za dostavu ponuda.pdf
Piletina, puretina i njihove preradevine Poziv za dostavu ponuda.pdf
Zamrznuta riba, povrce i ostali zamrznuti proizvodi Poziv za dostavu ponuda.pdf
Svjeze voce i povrce Poziv za dostavu ponuda.pdf
Ostali prehrambeni proizvodi Poziv za dostavu ponuda.pdf
Odluka o odabiru - uredski materijal.pdf
Odluka o odabiru - materijal za ciscenje i odrzavanje.pdf
Odluka o odabiru - kruh, peciva i ostali pekarski proizvodi.pdf
Odluka o odabiru - mlijeko i mlijecni proizvodi.pdf
Odluka o odabiru - junetina, svinjetina i preradevine.pdf
Odluka o odabiru - piletina, puretina.pdf
Odluka o odabiru - zamrznuta riba, povrce i ostali zamrznuti proizvodi.pdf
Odluka o odabiru - ostali prehrambeni proizvodi.pdf
Odluka o ponistenju - svjeze voce i povrce.pdf
SISTEMATSKI PREGLEDI ZAPOSLENIKA - POZIV ZA DOSTAVU PONUDA.pdf
Odluka o odabiru - usluga sistematskog zdravstvenog pregleda.pdf
Izmjena stolarije ZF ILOVA.pdf
Izmjena stolarije ZF.pdf
Ponistenje Izmjena stolarije na Maticnoj skoli.pdf
Odluka o odabiru Izmjena stolarije na Podrucnoj Skoli Ilova.pdf
Nadmetanje Izmjena stolarije Maticna skola.pdf
Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne nabave Grada Kutine.pdf
Odluka o usvajanju Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave Grada Kutine.pdf
FINANCIJSKI PLAN 2017 2019.xls
1. IZMJENE I DOPUNE FINANCIJSKOG PLANA 2017 2019.xls
PLAN NABAVE ZA 2017.xls
1. IZMJENE I DOPUNE PLANA NABAVE ZA 2017.xls
Opremanje informaticke ucionice dokumentacija za nadmetanje.pdf

Nabava 2015./16. školska godina
Priloženi dokumenti:
Plan nabave za 2016. godinu.docx
Pravilnik o provedbi postupaka nabave bagatelne vrijednosti.doc
Poziv za dostavu ponuda OS Z. Franka - OSTALI PREHRAMBENI PROIZVODI.pdf
Poziv za dostavu ponuda OS Z. Franka - UREDSKI MATERIJAL.pdf
Poziv za dostavu ponuda OS Z. Franka - MATERIJAL ZA CISCCENJE I ODRZAVANJE.pdf
Poziv za dostavu ponuda OS Z. Franka - MLIJEKO I MLIJECNI PROIZVODI.pdf
Poziv za dostavu ponuda OS Z. Franka - POVRCE I VOCE.pdf
Dokumentacija za nadmetanje - kruh i ostali pekarski proizvodi - OS Z. Franka.pdf
Poziv za dostavu ponuda OS Z. Franka-junetina i svinjetina i njihove preradevine.pdf
Poziv za dostavu ponuda OS Z. Franka- piletina i preradevine.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude-nabava uredskog materijala.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude- materijal za ciscenje i odrzavanje.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude-nabava mlijeka i mlijecnih prozvoda.pdf
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude-nabava povrca i voca.pdf
Odlukao odabiru najpovoljnije ponude-ostali prehrambeni proizvodi.pdf
Odluka-nabava piletine i njenih preradevina.pdf
Odluka-junetina i svinjetina i preradevine.pdf
Odluka-kruh i pek prozvodi.pdf
Poziv za nadmetanje zamjena podnih obloga.pdf
PLAN NABAVE 2016 Izmjene.xls
Odluka o ponistenju postupka bagatelne nabave zamjena podnih obloga.jpg
FINAL DZN-PODNE OBLOGE.pdf
2. Izmjene Plana nabave za 2016. godinu.xls
Odluka OBLOGE1.png
Odluka OBLOGE2.png
Javni poziv vanjskim pruzateljima usluga pripreme i podjele hrane.pdf

linkovi za nastavnike

linkovi za učenike

Jelovnik

Priloženi dokumenti:
Jelovnik za lipanj 2022..pdf


Prijevoz učenika

Upisi u srednju školu

E-DNEVNIK


 

 



Pilot projekt: E-ŠKOLE


Osiguranje školske prehrane najpotrebitijima

Kalendar školske godine

 


Tražilica



Oglasna ploča

Kalendar
« Lipanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 12. 2009.

Danas: 46

Anketa
Što radite u slobodno vrijeme?










preskoči na navigaciju