Zahvala Sponzoru
INA - Industrija nafte, d.d. sponzorira Osnovnu školu Zvonimira Franka, Kutina u školskoj godini 2020./2021. - nabava digitalnog pianina za potrebe izvođenja redovite nastave glazbene kulture.
Ovim sponzorstvom omogućava se dodatna podrška učenicima i Školi u izvođenju kvalitetnije nastave.
Grad Kutina je u sklopu projekta „Kutina – grad inkluzivnog obrazovanja II.“, UP. 03.2.1.07.0008., osigurao 34 pomoćnika u nastavi za 34 učenika s teškoćama u nastavi. Ukupan iznos odobrenih sredstava 1.540.261,20 kn od čega je financirano bespovratnim sredstvima 90%, ukupno 1.386.235,08 kn. Projektom su uključene sve osnovnoškolske odgojno obrazovne ustanove na području Grada Kutine i okolice. Razdoblje provedbe projekta: 22.08.2022. – 22.08.2023.
Projekt je financiran u okviru natječaja Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno – obrazovnim ustanovama, faza V. u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.
Projektom se povećava socijalna uključenost i integracija te osiguravaju uvjeti za poboljšanje obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje za 34 učenika s teškoćama u razvoju u 5 osnovnoškolskih odgojno – obrazovnih ustanova kroz pružanje potpore od strane 34 pomoćnika u nastavi.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Kontakt informacije:
Grad Kutina
Trg kralja Tomislava 12
44320 Kutina
Internet stranica: www.kutina.hr
Tel: +385 44 692 010
E-mail: info@kutina.hr
Terenska nastava u Zagrebu
11. studenoga 2024. održana je terenska nastava za učenike osmih razreda u pratnji učiteljica Melite Leničke, Irene Tošić i Sunčice Kolar.
Posjetili pomalo mistični Muzej zaboravljenih priča gdje je učenicima prezentirana hrvatska narodna predaja i mitologija na multimedijalan način. Zatim smo prošetali po Zagrebu s "Nikolom Teslom" koji nam je ispričao i podsjetio nas na zanimljivosti iz svog osebujnog života kako bi među učenicima potaknuo interes za STEM područja znanosti i omogućio im da razviju svijest o značaju znanosti u našim životima. Nakon šetnje smo se uputili u svijet zabave u atraktivnu Amazingu gdje su se osmaši zabavili uz različite kineziološke i virtualne atrakcije. Svladali su i osnove karting vožnje dok su drugi rješavali zagonetke u Escape roomu kako bi iskoristili svoje kognitivne potencijale. Bilo je zanimljivo, poučno i zabavno te smo se sretno vratili kući puni pozitivnih dojmova. (S. K.)
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |