preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Raspored sati i odmora

Izvještaj o istraživanju
 
Istraživanje "Korištenje mobitela u školi" provedeno među učenicima/ama, roditeljima i učiteljima/icama OŠ Zvonimira Franka u školskoj godini 2020./2021.
Prognoza vremena

 
TEBI, ŠKOLO MOJA
 
Poklanjam ti ovu pjesmu,
školo moja draga.
S tobom dijelim
najljepše trenutke djetinjstva svoga.
S tobom dijelim zvuk zvona
i sve što  život nosi:
radost i tugu
prijateljstvo i ljubav.
 
Ti si moj drugi dom,
najbolja učiteljica života.
Ti si izvor moga znanja,
svjedok uspjeha i neuspjeha.
Ti si moja nada,
moja snaga,
ti si budućnost moja.
 
Volim te, školo!
 
Poklanjam ti ovu pjesmu
jer si gnijezdo moje sreće, mojih nespokoja.
Uspomena na tebe
bit će sjajna poput zvijezde
koja blista noću.
 
 
 
                                                  Novinarska skupina 2008./09. i voditeljica Branka Hecer
Školski pretinci

INA d.d.

 Zahvala Sponzoru

 

 

INA - Industrija nafte, d.d. sponzorira Osnovnu školu Zvonimira Franka, Kutina u školskoj godini 2020./2021. - nabava digitalnog pianina za potrebe izvođenja redovite nastave glazbene kulture.

Ovim sponzorstvom omogućava se dodatna podrška učenicima i Školi u izvođenju kvalitetnije nastave.

 

"Kutina - grad inkluzivnog obrazovanja"

 

   

 

 

Grad Kutina je u sklopu projekta „Kutina – grad inkluzivnog obrazovanja II.“, UP. 03.2.1.07.0008., osigurao 34 pomoćnika u nastavi za 34 učenika s teškoćama u nastavi. Ukupan iznos odobrenih sredstava 1.540.261,20 kn od čega je financirano bespovratnim sredstvima 90%, ukupno 1.386.235,08 kn. Projektom su uključene sve osnovnoškolske odgojno obrazovne ustanove na području Grada Kutine i okolice. Razdoblje provedbe projekta: 22.08.2022. – 22.08.2023.

Projekt je financiran u okviru natječaja Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno – obrazovnim ustanovama, faza V. u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.

Projektom se povećava socijalna uključenost i integracija te osiguravaju uvjeti za poboljšanje obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje za 34 učenika s teškoćama u razvoju u 5 osnovnoškolskih odgojno – obrazovnih ustanova kroz pružanje potpore od strane 34 pomoćnika u nastavi.

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.

 

Kontakt informacije:

Grad Kutina

Trg kralja Tomislava 12

44320 Kutina

Internet stranica: www.kutina.hr

Tel: +385 44 692 010

E-mail: info@kutina.hr

 

 

    

Udruga Lijepa naša
 
 
Portal za škole

 

Ministarstvo

 

CARNet

Želim znati
Naslovnica

Smjernice roditeljima za razgovor s djecom povodom vala tragičnih događaja u Beogradu

Nasilni događaji, posebice u školama, mogu zbuniti i preplašiti djecu te se ona mogu osjećati u opasnosti ili zabrinuta za sigurnost prijatelja i voljenih osoba. U takvim situacijama, djeca će od odraslih će tražiti informacije i smjernice kako reagirati. 


Započnite s pitanjem što je vaše dijete već čulo o događajima i kakva pitanja ili nedoumice imaju. Slušajte imaju li neke zablude ili dezinformacije o događaju. Ako dijete izrazi zabrinutost, tugu ili strah, recite im što odrasli rade kako bi ih zaštitili, ali nemojte im pružiti lažna uvjeravanja ili odbaciti njihove brige.

Djeca ranog osnovnoškolskog uzrasta trebaju kratke, jednostavne informacije o tome što se dogodilo te im je potrebno jasno naznačiti da se odrasli trude učiniti sve što je potrebno da budu sigurni. Učenici viših razreda vjerojatno će imati jasnije stavove o kojima žele raspravljati.  

Nemojte se osjećati obaveznima dati objašnjenje za ono što se dogodilo. Iako odrasli često osjećaju potrebu dati razlog zašto je osoba nešto učinila, u redu je reći djetetu da ne znate zašto se to dogodilo. Jasno im naznačite da na neka pitanja nemamo odgovore, no da se ljudi koji su odgovorni za to trude saznati što se dogodilo.

Potaknite svoje dijete da sada i ubuduće postavlja pitanja i odgovara na pitanja direktno. Kao i odrasli, djeca se lakše nose s krizom ako imaju osjećaj da razumiju što se događa. Razmjenom pitanja i odgovora možete pokazati podršku u procesu shvaćanja krize i reagiranja na nju. Uvjerite dijete da je tuga, zabrinutost ili ljutnja u redu, neka zna da je u redu osjećati se uznemireno zbog nečeg lošeg što se dogodilo. Iskoristite ovo kao priliku za razgovor o drugim uznemirujućim osjećajima koje vaše dijete možda proživljava.

Smanjite djetetovu izloženost medijima (televizija, radio, tisak, internet, društveni mediji), a ako i prate što se događa preko medija, možete se uključiti i gledati zajednički. Djeca često čuju ili vide ono što gledate na televiziji i mogu biti izravno izložena kako se vijesti razvijaju putem interneta ili društvenih medija. Dok djeca mogu tražiti i imati koristi od osnovnih informacija o tome što se dogodilo tako da mogu razumjeti što se događa u njihovom svijetu, grafički detalji ili izlaganje uznemirujućim slikama ili zvukovima nije poželjno. S obzirom na veliku količinu poluinformacija i dezinformacija u medijima dobro je s djecom razgovarati o vjerodostojnosti izvora: 

https://www.medijskapismenost.hr/je-li-to-doista-istina-poducite-djecu-kako-procijeniti-vjerodostojnost-izvora/.

 

Nikol Leskovar, školska psihologinja



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Krešimir Seletković   datum: 9. 5. 2023.

linkovi za nastavnike

linkovi za učenike

Jelovnik

Priloženi dokumenti:
Jelovnik za travanj 2024.pdf


Prijevoz učenika

Produženi boravak

Upisi u srednju školu

E-DNEVNIK


 

 



Pilot projekt: E-ŠKOLE


Osiguranje školske prehrane najpotrebitijima

Kalendar školske godine

Tražilica

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 12. 2009.

Danas: 95

Anketa
Što radite u slobodno vrijeme?










preskoči na navigaciju