Učenje |
Elektronički dnevnik |
Zabava |
Zahvala Sponzoru
INA - Industrija nafte, d.d. sponzorira Osnovnu školu Zvonimira Franka, Kutina u školskoj godini 2020./2021. - nabava digitalnog pianina za potrebe izvođenja redovite nastave glazbene kulture.
Ovim sponzorstvom omogućava se dodatna podrška učenicima i Školi u izvođenju kvalitetnije nastave.
Grad Kutina je u sklopu projekta „Kutina – grad inkluzivnog obrazovanja II.“, UP. 03.2.1.07.0008., osigurao 34 pomoćnika u nastavi za 34 učenika s teškoćama u nastavi. Ukupan iznos odobrenih sredstava 1.540.261,20 kn od čega je financirano bespovratnim sredstvima 90%, ukupno 1.386.235,08 kn. Projektom su uključene sve osnovnoškolske odgojno obrazovne ustanove na području Grada Kutine i okolice. Razdoblje provedbe projekta: 22.08.2022. – 22.08.2023.
Projekt je financiran u okviru natječaja Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno – obrazovnim ustanovama, faza V. u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.
Projektom se povećava socijalna uključenost i integracija te osiguravaju uvjeti za poboljšanje obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje za 34 učenika s teškoćama u razvoju u 5 osnovnoškolskih odgojno – obrazovnih ustanova kroz pružanje potpore od strane 34 pomoćnika u nastavi.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Kontakt informacije:
Grad Kutina
Trg kralja Tomislava 12
44320 Kutina
Internet stranica: www.kutina.hr
Tel: +385 44 692 010
E-mail: info@kutina.hr
Priča jesenskog šešira
Učenici petih razreda dobili su zadatak prikupiti jesenske plodove i napraviti jesenski šešir. Zadatak smo dobili 26. rujna, a morali smo ga predati do 26. listopada. Imali smo čak i više nego dovoljno vremena.
Šešir je trebalo ukrasiti suhim lišćem i ostalim jesenskim plodovima: kestenima, kukuruzom, suhim šipkom… Nakon toga morali smo izmisliti priču u trajanju jedne minute.
Šešire smo donijeli u školu i prikazali ih na satu Hrvatskog jezika. Sve šešire, koji su bili veoma lijepi i različiti, učiteljica Andrea Malović izložila je u holu škole.
Svi smo dobili po dvije ocjene za svoj uradak. Učenici su bili zadovoljni jer im se ovakav kreativan zadatak veoma svidio.
Meni se moj šešir jako sviđa. Ovakav oblik nastave volim kao i većina učenika. Činilo se kao da je to zadatak iz Prirode, ali to je bio zadatak iz Hrvatskog jezika, ali smo na taj način učili i o prirodi koja nas okružuje u jesen.
Učenica
Priča jesenskog šešira
Učenici petih razreda dobili su zadatak prikupiti jesenske plodove i napraviti jesenski šešir. Zadatak smo dobili 26. rujna, a morali smo ga predati do 26. listopada. Imali smo čak i više nego dovoljno vremena.
Šešir je trebalo ukrasiti suhim lišćem i ostalim jesenskim plodovima: kestenima, kukuruzom, suhim šipkom… Nakon toga morali smo izmisliti priču u trajanju jedne minute.
Šešire smo donijeli u školu i prikazali ih na satu Hrvatskog jezika. Sve šešire, koji su bili veoma lijepi i različiti, učiteljica Andrea Malović izložila je u holu škole.
Svi smo dobili po dvije ocjene za svoj uradak. Učenici su bili zadovoljni jer im se ovakav kreativan zadatak veoma svidio.
Meni se moj šešir jako sviđa. Ovakav oblik nastave volim kao i većina učenika. Činilo se kao da je to zadatak iz Prirode, ali to je bio zadatak iz Hrvatskog jezika, ali smo na taj način učili i o prirodi koja nas okružuje u jesen.
Učenica
Priča jesenskog šešira
Učenici petih razreda dobili su zadatak prikupiti jesenske plodove i napraviti jesenski šešir. Zadatak smo dobili 26. rujna, a morali smo ga predati do 26. listopada. Imali smo čak i više nego dovoljno vremena.
Šešir je trebalo ukrasiti suhim lišćem i ostalim jesenskim plodovima: kestenima, kukuruzom, suhim šipkom… Nakon toga morali smo izmisliti priču u trajanju jedne minute.
Šešire smo donijeli u školu i prikazali ih na satu Hrvatskog jezika. Sve šešire, koji su bili veoma lijepi i različiti, učiteljica Andrea Malović izložila je u holu škole.
Svi smo dobili po dvije ocjene za svoj uradak. Učenici su bili zadovoljni jer im se ovakav kreativan zadatak veoma svidio.
Meni se moj šešir jako sviđa. Ovakav oblik nastave volim kao i većina učenika. Činilo se kao da je to zadatak iz Prirode, ali to je bio zadatak iz Hrvatskog jezika, ali smo na taj način učili i o prirodi koja nas okružuje u jesen.
Učenica
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |