Učenje |
Elektronički dnevnik |
Zabava |
Zahvala Sponzoru
INA - Industrija nafte, d.d. sponzorira Osnovnu školu Zvonimira Franka, Kutina u školskoj godini 2020./2021. - nabava digitalnog pianina za potrebe izvođenja redovite nastave glazbene kulture.
Ovim sponzorstvom omogućava se dodatna podrška učenicima i Školi u izvođenju kvalitetnije nastave.
Grad Kutina je u sklopu projekta „Kutina – grad inkluzivnog obrazovanja II.“, UP. 03.2.1.07.0008., osigurao 34 pomoćnika u nastavi za 34 učenika s teškoćama u nastavi. Ukupan iznos odobrenih sredstava 1.540.261,20 kn od čega je financirano bespovratnim sredstvima 90%, ukupno 1.386.235,08 kn. Projektom su uključene sve osnovnoškolske odgojno obrazovne ustanove na području Grada Kutine i okolice. Razdoblje provedbe projekta: 22.08.2022. – 22.08.2023.
Projekt je financiran u okviru natječaja Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno – obrazovnim ustanovama, faza V. u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.
Projektom se povećava socijalna uključenost i integracija te osiguravaju uvjeti za poboljšanje obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje za 34 učenika s teškoćama u razvoju u 5 osnovnoškolskih odgojno – obrazovnih ustanova kroz pružanje potpore od strane 34 pomoćnika u nastavi.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Kontakt informacije:
Grad Kutina
Trg kralja Tomislava 12
44320 Kutina
Internet stranica: www.kutina.hr
Tel: +385 44 692 010
E-mail: info@kutina.hr
Predmetna nastava
Posjet izložbi
Posjetiti kulturne događaje jedan je od odgojno-obrazovnih ishoda koji se u vrijeme pandemije izazvane koronavirusom nije mogao ostvariti uživo.
Da se fizičko okružje ne može se usporediti s digitalnim, dokazali su učenici koji su u Galeriji Muzeja Moslavine uživali u izložbi postavljenoj povodom stote godišnjice rođenja Ivana Milata. Kći ovog kutinskog umjetnika uvodi u svijet likovnih umjetnosti učenike naše škole.
Ivan Milat obilježio je kulturnu povijest grada Kutine u koju se doselio 1960. godine. Na izložbi su posebnu pažnju privukli motivi tradicijske arhitekture, krajolici, mrtva priroda i dječji portreti. Slika Kutine iz 1962. ostavila je najsnažniji dojam na učenike 5. b razreda. (M. L.)
Predmetna nastava
Posjet izložbi
Posjetiti kulturne događaje jedan je od odgojno-obrazovnih ishoda koji se u vrijeme pandemije izazvane koronavirusom nije mogao ostvariti uživo.
Da se fizičko okružje ne može se usporediti s digitalnim, dokazali su učenici koji su u Galeriji Muzeja Moslavine uživali u izložbi postavljenoj povodom stote godišnjice rođenja Ivana Milata. Kći ovog kutinskog umjetnika uvodi u svijet likovnih umjetnosti učenike naše škole.
Ivan Milat obilježio je kulturnu povijest grada Kutine u koju se doselio 1960. godine. Na izložbi su posebnu pažnju privukli motivi tradicijske arhitekture, krajolici, mrtva priroda i dječji portreti. Slika Kutine iz 1962. ostavila je najsnažniji dojam na učenike 5. b razreda. (M. L.)
Predmetna nastava
Posjet izložbi
Posjetiti kulturne događaje jedan je od odgojno-obrazovnih ishoda koji se u vrijeme pandemije izazvane koronavirusom nije mogao ostvariti uživo.
Da se fizičko okružje ne može se usporediti s digitalnim, dokazali su učenici koji su u Galeriji Muzeja Moslavine uživali u izložbi postavljenoj povodom stote godišnjice rođenja Ivana Milata. Kći ovog kutinskog umjetnika uvodi u svijet likovnih umjetnosti učenike naše škole.
Ivan Milat obilježio je kulturnu povijest grada Kutine u koju se doselio 1960. godine. Na izložbi su posebnu pažnju privukli motivi tradicijske arhitekture, krajolici, mrtva priroda i dječji portreti. Slika Kutine iz 1962. ostavila je najsnažniji dojam na učenike 5. b razreda. (M. L.)
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |