Učenje |
Elektronički dnevnik |
Zabava |
Zahvala Sponzoru
INA - Industrija nafte, d.d. sponzorira Osnovnu školu Zvonimira Franka, Kutina u školskoj godini 2020./2021. - nabava digitalnog pianina za potrebe izvođenja redovite nastave glazbene kulture.
Ovim sponzorstvom omogućava se dodatna podrška učenicima i Školi u izvođenju kvalitetnije nastave.
Grad Kutina je u sklopu projekta „Kutina – grad inkluzivnog obrazovanja II.“, UP. 03.2.1.07.0008., osigurao 34 pomoćnika u nastavi za 34 učenika s teškoćama u nastavi. Ukupan iznos odobrenih sredstava 1.540.261,20 kn od čega je financirano bespovratnim sredstvima 90%, ukupno 1.386.235,08 kn. Projektom su uključene sve osnovnoškolske odgojno obrazovne ustanove na području Grada Kutine i okolice. Razdoblje provedbe projekta: 22.08.2022. – 22.08.2023.
Projekt je financiran u okviru natječaja Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno – obrazovnim ustanovama, faza V. u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.
Projektom se povećava socijalna uključenost i integracija te osiguravaju uvjeti za poboljšanje obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje za 34 učenika s teškoćama u razvoju u 5 osnovnoškolskih odgojno – obrazovnih ustanova kroz pružanje potpore od strane 34 pomoćnika u nastavi.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Kontakt informacije:
Grad Kutina
Trg kralja Tomislava 12
44320 Kutina
Internet stranica: www.kutina.hr
Tel: +385 44 692 010
E-mail: info@kutina.hr
Predmetna nastava
Da je biti ptica lako, ptica bi bio svatko!
Učenici šestih razreda na satu prirode sudjelovali su u zanimljivoj radionici. Uživjeli su se u ulogu ptica, pomoću različitih pomagala pokušali su iz različitih posuda doći do pojedine vrste hrane. Pomagalo su mogli držati samo jednom rukom dok je druga ruka bila na leđima. Itekako su se uvjerili kako je teško pomoću „kljuna“ doći do hrane. Istraživali su karakteristike i način života pojedinih vrsta ptica te su rezultate istraživanje prikazali u digitalnim posterima koristeći digitalni alat Canva.
Predmetna nastava
Da je biti ptica lako, ptica bi bio svatko!
Učenici šestih razreda na satu prirode sudjelovali su u zanimljivoj radionici. Uživjeli su se u ulogu ptica, pomoću različitih pomagala pokušali su iz različitih posuda doći do pojedine vrste hrane. Pomagalo su mogli držati samo jednom rukom dok je druga ruka bila na leđima. Itekako su se uvjerili kako je teško pomoću „kljuna“ doći do hrane. Istraživali su karakteristike i način života pojedinih vrsta ptica te su rezultate istraživanje prikazali u digitalnim posterima koristeći digitalni alat Canva.
Predmetna nastava
Da je biti ptica lako, ptica bi bio svatko!
Učenici šestih razreda na satu prirode sudjelovali su u zanimljivoj radionici. Uživjeli su se u ulogu ptica, pomoću različitih pomagala pokušali su iz različitih posuda doći do pojedine vrste hrane. Pomagalo su mogli držati samo jednom rukom dok je druga ruka bila na leđima. Itekako su se uvjerili kako je teško pomoću „kljuna“ doći do hrane. Istraživali su karakteristike i način života pojedinih vrsta ptica te su rezultate istraživanje prikazali u digitalnim posterima koristeći digitalni alat Canva.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |