Učenje |
Elektronički dnevnik |
Zabava |
Zahvala Sponzoru
INA - Industrija nafte, d.d. sponzorira Osnovnu školu Zvonimira Franka, Kutina u školskoj godini 2020./2021. - nabava digitalnog pianina za potrebe izvođenja redovite nastave glazbene kulture.
Ovim sponzorstvom omogućava se dodatna podrška učenicima i Školi u izvođenju kvalitetnije nastave.
Grad Kutina je u sklopu projekta „Kutina – grad inkluzivnog obrazovanja II.“, UP. 03.2.1.07.0008., osigurao 34 pomoćnika u nastavi za 34 učenika s teškoćama u nastavi. Ukupan iznos odobrenih sredstava 1.540.261,20 kn od čega je financirano bespovratnim sredstvima 90%, ukupno 1.386.235,08 kn. Projektom su uključene sve osnovnoškolske odgojno obrazovne ustanove na području Grada Kutine i okolice. Razdoblje provedbe projekta: 22.08.2022. – 22.08.2023.
Projekt je financiran u okviru natječaja Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno – obrazovnim ustanovama, faza V. u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.
Projektom se povećava socijalna uključenost i integracija te osiguravaju uvjeti za poboljšanje obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje za 34 učenika s teškoćama u razvoju u 5 osnovnoškolskih odgojno – obrazovnih ustanova kroz pružanje potpore od strane 34 pomoćnika u nastavi.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Kontakt informacije:
Grad Kutina
Trg kralja Tomislava 12
44320 Kutina
Internet stranica: www.kutina.hr
Tel: +385 44 692 010
E-mail: info@kutina.hr
MLADI BIOLOZI
U holu naše škole postavljena je izložba Modeli piramida pravilne prehrane koje su izradili učenici petih razreda. Pogledajte njihove kreativne modele piramida pravilne prehrane.
Učenici su usvojili koliko je važna redovita i pravilna prehrana, koji se oblici energije nalaze u hrani te koje se pretvorbe energije zbivaju u nama.
Učenici petih razreda istraživali su sastav hrane na satovima prirode. Dokazivali su i otkrivali prisutnost škroba, masti i proteina u pojedinim uzorcima. Usvojili su važnost raznolike i umjerene prehrane. Pojedini rezultati istraživanja iznimno su ih iznenadili, a pojedince pomalo i šokirali. Učeni su otkrili koje su masnoće poželjne u prehrani, a koje bi trebalo izbjegavati, koje su namirnice bogate proteinima, a koje su bogate škrobom, kako pravilno koristiti laboratorijsko posuđe i pribor. Iznimno su znatiželjni i marljivi, a najvažnije od svega, počiste i operu svo posuđe nakon istraživanja. (M. M)
Kliknite na fotografiju i pogledajte što su sve učenici radili.
MLADI BIOLOZI
U holu naše škole postavljena je izložba Modeli piramida pravilne prehrane koje su izradili učenici petih razreda. Pogledajte njihove kreativne modele piramida pravilne prehrane.
Učenici su usvojili koliko je važna redovita i pravilna prehrana, koji se oblici energije nalaze u hrani te koje se pretvorbe energije zbivaju u nama.
Učenici petih razreda istraživali su sastav hrane na satovima prirode. Dokazivali su i otkrivali prisutnost škroba, masti i proteina u pojedinim uzorcima. Usvojili su važnost raznolike i umjerene prehrane. Pojedini rezultati istraživanja iznimno su ih iznenadili, a pojedince pomalo i šokirali. Učeni su otkrili koje su masnoće poželjne u prehrani, a koje bi trebalo izbjegavati, koje su namirnice bogate proteinima, a koje su bogate škrobom, kako pravilno koristiti laboratorijsko posuđe i pribor. Iznimno su znatiželjni i marljivi, a najvažnije od svega, počiste i operu svo posuđe nakon istraživanja. (M. M)
Kliknite na fotografiju i pogledajte što su sve učenici radili.
MLADI BIOLOZI
U holu naše škole postavljena je izložba Modeli piramida pravilne prehrane koje su izradili učenici petih razreda. Pogledajte njihove kreativne modele piramida pravilne prehrane.
Učenici su usvojili koliko je važna redovita i pravilna prehrana, koji se oblici energije nalaze u hrani te koje se pretvorbe energije zbivaju u nama.
Učenici petih razreda istraživali su sastav hrane na satovima prirode. Dokazivali su i otkrivali prisutnost škroba, masti i proteina u pojedinim uzorcima. Usvojili su važnost raznolike i umjerene prehrane. Pojedini rezultati istraživanja iznimno su ih iznenadili, a pojedince pomalo i šokirali. Učeni su otkrili koje su masnoće poželjne u prehrani, a koje bi trebalo izbjegavati, koje su namirnice bogate proteinima, a koje su bogate škrobom, kako pravilno koristiti laboratorijsko posuđe i pribor. Iznimno su znatiželjni i marljivi, a najvažnije od svega, počiste i operu svo posuđe nakon istraživanja. (M. M)
Kliknite na fotografiju i pogledajte što su sve učenici radili.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |