Učenje |
Elektronički dnevnik |
Zabava |
Zahvala Sponzoru
INA - Industrija nafte, d.d. sponzorira Osnovnu školu Zvonimira Franka, Kutina u školskoj godini 2020./2021. - nabava digitalnog pianina za potrebe izvođenja redovite nastave glazbene kulture.
Ovim sponzorstvom omogućava se dodatna podrška učenicima i Školi u izvođenju kvalitetnije nastave.
Grad Kutina je u sklopu projekta „Kutina – grad inkluzivnog obrazovanja II.“, UP. 03.2.1.07.0008., osigurao 34 pomoćnika u nastavi za 34 učenika s teškoćama u nastavi. Ukupan iznos odobrenih sredstava 1.540.261,20 kn od čega je financirano bespovratnim sredstvima 90%, ukupno 1.386.235,08 kn. Projektom su uključene sve osnovnoškolske odgojno obrazovne ustanove na području Grada Kutine i okolice. Razdoblje provedbe projekta: 22.08.2022. – 22.08.2023.
Projekt je financiran u okviru natječaja Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno – obrazovnim ustanovama, faza V. u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.
Projektom se povećava socijalna uključenost i integracija te osiguravaju uvjeti za poboljšanje obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje za 34 učenika s teškoćama u razvoju u 5 osnovnoškolskih odgojno – obrazovnih ustanova kroz pružanje potpore od strane 34 pomoćnika u nastavi.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Kontakt informacije:
Grad Kutina
Trg kralja Tomislava 12
44320 Kutina
Internet stranica: www.kutina.hr
Tel: +385 44 692 010
E-mail: info@kutina.hr
PROJEKT DJEVOJČICE U STEM-u
Cilj projekta bio je da učenice 7. i 8. razreda RH poboljšaju svoje samopouzdanje i samopoštovanje - komuniciraju i surađuju sa svojim vršnjacima. Učenice su učile i stjecale nova znanja o životu, ulozi i utjecaju žena u znanosti.
Naučile su kako koristiti nove web alate. Znanja su usvajale izmjenom različitih oblika i metoda rada, povezivale ih s iskustvom iz osobnog života i trajno obogatile svoje znanje. Projekt je trajao tijekom cijele školske godine. Učenice su istraživale, obilježavale važnije datume, razmjenjivale fotografije i videa na twinspaceu, izrađivale su prezentacije, plakate, sudjelovale u natjecanju. Cilj je bio motivirati učenice za znanost, usmjeriti ih u daljnje obrazovanje u STEM području.
Učenice koje su sudjelovale u projektu: Lora Jakopović, Emi Stanić, Zara Vuković, Paola Dodoš (mentorica Marina Malnar), Katja Somođi, Ena Križanec, Tia Križanec, Tena Pongrašić (mentorica Ines Križanec), Elena Penava, Leona Kleflin, Tara Neralić, Filipa Knežević (mentorica Manuela Koch), Karla Lilovac, Ariana Božičević, Paola Širić, Barbara Božić (mentorica Helena Štimac).
Projekt smo predstavili i kao etwinnig projekt.
Nadamo se i iduće godine sudjelovanju u zanimljivim i inspirirajućim projektima.
Marina Malnar
PROJEKT DJEVOJČICE U STEM-u
Cilj projekta bio je da učenice 7. i 8. razreda RH poboljšaju svoje samopouzdanje i samopoštovanje - komuniciraju i surađuju sa svojim vršnjacima. Učenice su učile i stjecale nova znanja o životu, ulozi i utjecaju žena u znanosti.
Naučile su kako koristiti nove web alate. Znanja su usvajale izmjenom različitih oblika i metoda rada, povezivale ih s iskustvom iz osobnog života i trajno obogatile svoje znanje. Projekt je trajao tijekom cijele školske godine. Učenice su istraživale, obilježavale važnije datume, razmjenjivale fotografije i videa na twinspaceu, izrađivale su prezentacije, plakate, sudjelovale u natjecanju. Cilj je bio motivirati učenice za znanost, usmjeriti ih u daljnje obrazovanje u STEM području.
Učenice koje su sudjelovale u projektu: Lora Jakopović, Emi Stanić, Zara Vuković, Paola Dodoš (mentorica Marina Malnar), Katja Somođi, Ena Križanec, Tia Križanec, Tena Pongrašić (mentorica Ines Križanec), Elena Penava, Leona Kleflin, Tara Neralić, Filipa Knežević (mentorica Manuela Koch), Karla Lilovac, Ariana Božičević, Paola Širić, Barbara Božić (mentorica Helena Štimac).
Projekt smo predstavili i kao etwinnig projekt.
Nadamo se i iduće godine sudjelovanju u zanimljivim i inspirirajućim projektima.
Marina Malnar
PROJEKT DJEVOJČICE U STEM-u
Cilj projekta bio je da učenice 7. i 8. razreda RH poboljšaju svoje samopouzdanje i samopoštovanje - komuniciraju i surađuju sa svojim vršnjacima. Učenice su učile i stjecale nova znanja o životu, ulozi i utjecaju žena u znanosti.
Naučile su kako koristiti nove web alate. Znanja su usvajale izmjenom različitih oblika i metoda rada, povezivale ih s iskustvom iz osobnog života i trajno obogatile svoje znanje. Projekt je trajao tijekom cijele školske godine. Učenice su istraživale, obilježavale važnije datume, razmjenjivale fotografije i videa na twinspaceu, izrađivale su prezentacije, plakate, sudjelovale u natjecanju. Cilj je bio motivirati učenice za znanost, usmjeriti ih u daljnje obrazovanje u STEM području.
Učenice koje su sudjelovale u projektu: Lora Jakopović, Emi Stanić, Zara Vuković, Paola Dodoš (mentorica Marina Malnar), Katja Somođi, Ena Križanec, Tia Križanec, Tena Pongrašić (mentorica Ines Križanec), Elena Penava, Leona Kleflin, Tara Neralić, Filipa Knežević (mentorica Manuela Koch), Karla Lilovac, Ariana Božičević, Paola Širić, Barbara Božić (mentorica Helena Štimac).
Projekt smo predstavili i kao etwinnig projekt.
Nadamo se i iduće godine sudjelovanju u zanimljivim i inspirirajućim projektima.
Marina Malnar
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |