Učenje |
Elektronički dnevnik |
Zabava |
Zahvala Sponzoru
INA - Industrija nafte, d.d. sponzorira Osnovnu školu Zvonimira Franka, Kutina u školskoj godini 2020./2021. - nabava digitalnog pianina za potrebe izvođenja redovite nastave glazbene kulture.
Ovim sponzorstvom omogućava se dodatna podrška učenicima i Školi u izvođenju kvalitetnije nastave.
Grad Kutina je u sklopu projekta „Kutina – grad inkluzivnog obrazovanja II.“, UP. 03.2.1.07.0008., osigurao 34 pomoćnika u nastavi za 34 učenika s teškoćama u nastavi. Ukupan iznos odobrenih sredstava 1.540.261,20 kn od čega je financirano bespovratnim sredstvima 90%, ukupno 1.386.235,08 kn. Projektom su uključene sve osnovnoškolske odgojno obrazovne ustanove na području Grada Kutine i okolice. Razdoblje provedbe projekta: 22.08.2022. – 22.08.2023.
Projekt je financiran u okviru natječaja Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno – obrazovnim ustanovama, faza V. u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.
Projektom se povećava socijalna uključenost i integracija te osiguravaju uvjeti za poboljšanje obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje za 34 učenika s teškoćama u razvoju u 5 osnovnoškolskih odgojno – obrazovnih ustanova kroz pružanje potpore od strane 34 pomoćnika u nastavi.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Kontakt informacije:
Grad Kutina
Trg kralja Tomislava 12
44320 Kutina
Internet stranica: www.kutina.hr
Tel: +385 44 692 010
E-mail: info@kutina.hr
Moja priča
4. natjecanje kreativnog pisanja "Moja priča"
7. studenog 2011. održana je u Knjižnici i čitaonici svečana promocija najuspješnijih dječjih uradaka s natječaja na temu "Moja priča". Nositelji natjecanja su bili Knjižnica i čitaonica Kutina u suradnji s Dječjim gradskim vijećem Grada Kutine. Za kvalitetu svojih radova Pohvalnice su zaslužili i naši učenici: Tina Balaško,7.c i Matija Đukić,5.a. Mentor: Branka Hecer
Kapljica vode
Što sve može biti kapljica vode?
Ona je dio slapa koji buči i tutnji u nekoj šumi. Blista na sunčevoj svjetlosti poput najdragocjenijih dragulja.
Ona je dio rijeke koja teče zelenim livadama. Ona je dio jezera i mora.
A ti si sretan i uživaš u ljepoti prirode.
Kapljica vode može biti suza na mome i tvome licu. Volim kada je to suza radosnica.
Na licu usamljenog dječaka koji plače uz rijeku, ona je tako mala i neprimjetna, a tako značajna i velika za dječaka. Suzu će dječak obrisati ili će je sunce popiti. Bistra i razigrana rijeka oraspoložit će dječaka. Ali što će biti kada oblaci pobijede sunce i pošalju bezbrojne kapljice vode na naše oranice, prozore, krovove kuća, na drveće i lišće?
Kišne kapi natopit će zemlju, a ona će dati nove plodove. Nečije suze ponovo će se miješati s kišnim kapima koje su se već umorile od padanja.
Onda će ponovo na nebu zasjati sunce, a velika duga pozdravit će sve tužne i nesretne i otjerati suze s njihovih lica.
Eto, svašta može biti kapljica vode.
OŠ Zvonimira Franka, Kutina
Učenik: Matija Đukić, 5.a
Mentor: Branka Hecer, učiteljica
Igra na kiši
Dan je tmuran i tužan. Sivilo svuda oko nas. Tamni oblaci pritisnuli nebo. Jure i guraju se poput nestašnih dječaka kao da svaki od njih želi biti prvi. Prvi pustiti kapljicu i dodirnuti tlo.
Vjetar miruje, oblaci mu brane mrsiti zelene krošnje drveća.
Sve je umorno i uspavano dok gledam kroz prozor svoje sobe, a kapci mi postaju sve teži i vuku me u zemlju snova.
Odjednom, tu tešku tišinu prekidaju nestašne kapljice kiše. Vrte se u krug, dodiruju mi prozor sve jače i snažnije. Zvone kao praporci na saonicama Djeda Mraza. Zatim se poput niti pružaju do zemlje i stvaraju lokvice i lokve. Zovu me van da s njima podijelim radost i smijeh.
Obukla sam svoje šarene čizmice i uzela kišobran s cvjetnim uzorkom pa potrčala k njima. Vani me dočekalo mnoštvo bisernih kapljica. Nježno mi dodiruju lice i upliću mi se u kosu. Pokušavaju mi isplesti mokru pletenicu i napraviti novu kišnu frizuru. Čizmice gacaju po vodi, lupkaju petama i prskaju sve oko sebe stvarajući valove na vodi. U tu se igru uključio i moj kišobran vrteći se kao vrtuljak u lunaparku. Kapljice padaju po kišobranu, a on ih baca u visine, one se vraćaju poput nestašne djece koja skaču po trampolinu. Sve postaje zabavno i nestvarno. Igra je sve ljepša i veselija, a ja postajem sve mokrija. Kišni dan pretvorio se u igru, moju igru s kišnim kapljicama.
A onda, sunce je postalo ljubomorno i odlučilo sve to prekinuti. Kišne kapi padaju sve rjeđe i tope se kao jutarnja rosa. Kišobran se prestao vrtjeti, čizmicama voda više nije zanimljiva i igra je prestala, a ja sam bila sva mokra.
Sretna sam se vratila u kuću. Sretnija no ikad do sada. Pospan i tmuran dan postao je moj najsretniji dan. Kišne kapljice postale su moje prijateljice koje me mogu pozvati na igru svakog tmurnog i tužnog dana.
OŠ Zvonimira Franka, Kutina
Tina Balaško, 7.c
Mentor: Branka Hecer
Moja priča
4. natjecanje kreativnog pisanja "Moja priča"
7. studenog 2011. održana je u Knjižnici i čitaonici svečana promocija najuspješnijih dječjih uradaka s natječaja na temu "Moja priča". Nositelji natjecanja su bili Knjižnica i čitaonica Kutina u suradnji s Dječjim gradskim vijećem Grada Kutine. Za kvalitetu svojih radova Pohvalnice su zaslužili i naši učenici: Tina Balaško,7.c i Matija Đukić,5.a. Mentor: Branka Hecer
Kapljica vode
Što sve može biti kapljica vode?
Ona je dio slapa koji buči i tutnji u nekoj šumi. Blista na sunčevoj svjetlosti poput najdragocjenijih dragulja.
Ona je dio rijeke koja teče zelenim livadama. Ona je dio jezera i mora.
A ti si sretan i uživaš u ljepoti prirode.
Kapljica vode može biti suza na mome i tvome licu. Volim kada je to suza radosnica.
Na licu usamljenog dječaka koji plače uz rijeku, ona je tako mala i neprimjetna, a tako značajna i velika za dječaka. Suzu će dječak obrisati ili će je sunce popiti. Bistra i razigrana rijeka oraspoložit će dječaka. Ali što će biti kada oblaci pobijede sunce i pošalju bezbrojne kapljice vode na naše oranice, prozore, krovove kuća, na drveće i lišće?
Kišne kapi natopit će zemlju, a ona će dati nove plodove. Nečije suze ponovo će se miješati s kišnim kapima koje su se već umorile od padanja.
Onda će ponovo na nebu zasjati sunce, a velika duga pozdravit će sve tužne i nesretne i otjerati suze s njihovih lica.
Eto, svašta može biti kapljica vode.
OŠ Zvonimira Franka, Kutina
Učenik: Matija Đukić, 5.a
Mentor: Branka Hecer, učiteljica
Igra na kiši
Dan je tmuran i tužan. Sivilo svuda oko nas. Tamni oblaci pritisnuli nebo. Jure i guraju se poput nestašnih dječaka kao da svaki od njih želi biti prvi. Prvi pustiti kapljicu i dodirnuti tlo.
Vjetar miruje, oblaci mu brane mrsiti zelene krošnje drveća.
Sve je umorno i uspavano dok gledam kroz prozor svoje sobe, a kapci mi postaju sve teži i vuku me u zemlju snova.
Odjednom, tu tešku tišinu prekidaju nestašne kapljice kiše. Vrte se u krug, dodiruju mi prozor sve jače i snažnije. Zvone kao praporci na saonicama Djeda Mraza. Zatim se poput niti pružaju do zemlje i stvaraju lokvice i lokve. Zovu me van da s njima podijelim radost i smijeh.
Obukla sam svoje šarene čizmice i uzela kišobran s cvjetnim uzorkom pa potrčala k njima. Vani me dočekalo mnoštvo bisernih kapljica. Nježno mi dodiruju lice i upliću mi se u kosu. Pokušavaju mi isplesti mokru pletenicu i napraviti novu kišnu frizuru. Čizmice gacaju po vodi, lupkaju petama i prskaju sve oko sebe stvarajući valove na vodi. U tu se igru uključio i moj kišobran vrteći se kao vrtuljak u lunaparku. Kapljice padaju po kišobranu, a on ih baca u visine, one se vraćaju poput nestašne djece koja skaču po trampolinu. Sve postaje zabavno i nestvarno. Igra je sve ljepša i veselija, a ja postajem sve mokrija. Kišni dan pretvorio se u igru, moju igru s kišnim kapljicama.
A onda, sunce je postalo ljubomorno i odlučilo sve to prekinuti. Kišne kapi padaju sve rjeđe i tope se kao jutarnja rosa. Kišobran se prestao vrtjeti, čizmicama voda više nije zanimljiva i igra je prestala, a ja sam bila sva mokra.
Sretna sam se vratila u kuću. Sretnija no ikad do sada. Pospan i tmuran dan postao je moj najsretniji dan. Kišne kapljice postale su moje prijateljice koje me mogu pozvati na igru svakog tmurnog i tužnog dana.
OŠ Zvonimira Franka, Kutina
Tina Balaško, 7.c
Mentor: Branka Hecer
Moja priča
4. natjecanje kreativnog pisanja "Moja priča"
7. studenog 2011. održana je u Knjižnici i čitaonici svečana promocija najuspješnijih dječjih uradaka s natječaja na temu "Moja priča". Nositelji natjecanja su bili Knjižnica i čitaonica Kutina u suradnji s Dječjim gradskim vijećem Grada Kutine. Za kvalitetu svojih radova Pohvalnice su zaslužili i naši učenici: Tina Balaško,7.c i Matija Đukić,5.a. Mentor: Branka Hecer
Kapljica vode
Što sve može biti kapljica vode?
Ona je dio slapa koji buči i tutnji u nekoj šumi. Blista na sunčevoj svjetlosti poput najdragocjenijih dragulja.
Ona je dio rijeke koja teče zelenim livadama. Ona je dio jezera i mora.
A ti si sretan i uživaš u ljepoti prirode.
Kapljica vode može biti suza na mome i tvome licu. Volim kada je to suza radosnica.
Na licu usamljenog dječaka koji plače uz rijeku, ona je tako mala i neprimjetna, a tako značajna i velika za dječaka. Suzu će dječak obrisati ili će je sunce popiti. Bistra i razigrana rijeka oraspoložit će dječaka. Ali što će biti kada oblaci pobijede sunce i pošalju bezbrojne kapljice vode na naše oranice, prozore, krovove kuća, na drveće i lišće?
Kišne kapi natopit će zemlju, a ona će dati nove plodove. Nečije suze ponovo će se miješati s kišnim kapima koje su se već umorile od padanja.
Onda će ponovo na nebu zasjati sunce, a velika duga pozdravit će sve tužne i nesretne i otjerati suze s njihovih lica.
Eto, svašta može biti kapljica vode.
OŠ Zvonimira Franka, Kutina
Učenik: Matija Đukić, 5.a
Mentor: Branka Hecer, učiteljica
Igra na kiši
Dan je tmuran i tužan. Sivilo svuda oko nas. Tamni oblaci pritisnuli nebo. Jure i guraju se poput nestašnih dječaka kao da svaki od njih želi biti prvi. Prvi pustiti kapljicu i dodirnuti tlo.
Vjetar miruje, oblaci mu brane mrsiti zelene krošnje drveća.
Sve je umorno i uspavano dok gledam kroz prozor svoje sobe, a kapci mi postaju sve teži i vuku me u zemlju snova.
Odjednom, tu tešku tišinu prekidaju nestašne kapljice kiše. Vrte se u krug, dodiruju mi prozor sve jače i snažnije. Zvone kao praporci na saonicama Djeda Mraza. Zatim se poput niti pružaju do zemlje i stvaraju lokvice i lokve. Zovu me van da s njima podijelim radost i smijeh.
Obukla sam svoje šarene čizmice i uzela kišobran s cvjetnim uzorkom pa potrčala k njima. Vani me dočekalo mnoštvo bisernih kapljica. Nježno mi dodiruju lice i upliću mi se u kosu. Pokušavaju mi isplesti mokru pletenicu i napraviti novu kišnu frizuru. Čizmice gacaju po vodi, lupkaju petama i prskaju sve oko sebe stvarajući valove na vodi. U tu se igru uključio i moj kišobran vrteći se kao vrtuljak u lunaparku. Kapljice padaju po kišobranu, a on ih baca u visine, one se vraćaju poput nestašne djece koja skaču po trampolinu. Sve postaje zabavno i nestvarno. Igra je sve ljepša i veselija, a ja postajem sve mokrija. Kišni dan pretvorio se u igru, moju igru s kišnim kapljicama.
A onda, sunce je postalo ljubomorno i odlučilo sve to prekinuti. Kišne kapi padaju sve rjeđe i tope se kao jutarnja rosa. Kišobran se prestao vrtjeti, čizmicama voda više nije zanimljiva i igra je prestala, a ja sam bila sva mokra.
Sretna sam se vratila u kuću. Sretnija no ikad do sada. Pospan i tmuran dan postao je moj najsretniji dan. Kišne kapljice postale su moje prijateljice koje me mogu pozvati na igru svakog tmurnog i tužnog dana.
OŠ Zvonimira Franka, Kutina
Tina Balaško, 7.c
Mentor: Branka Hecer
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |