preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Raspored sati i odmora

Izvještaj o istraživanju
 
Istraživanje "Korištenje mobitela u školi" provedeno među učenicima/ama, roditeljima i učiteljima/icama OŠ Zvonimira Franka u školskoj godini 2020./2021.
Prognoza vremena

 
TEBI, ŠKOLO MOJA
 
Poklanjam ti ovu pjesmu,
školo moja draga.
S tobom dijelim
najljepše trenutke djetinjstva svoga.
S tobom dijelim zvuk zvona
i sve što  život nosi:
radost i tugu
prijateljstvo i ljubav.
 
Ti si moj drugi dom,
najbolja učiteljica života.
Ti si izvor moga znanja,
svjedok uspjeha i neuspjeha.
Ti si moja nada,
moja snaga,
ti si budućnost moja.
 
Volim te, školo!
 
Poklanjam ti ovu pjesmu
jer si gnijezdo moje sreće, mojih nespokoja.
Uspomena na tebe
bit će sjajna poput zvijezde
koja blista noću.
 
 
 
                                                  Novinarska skupina 2008./09. i voditeljica Branka Hecer
Školski pretinci

INA d.d.

 Zahvala Sponzoru

 

 

INA - Industrija nafte, d.d. sponzorira Osnovnu školu Zvonimira Franka, Kutina u školskoj godini 2020./2021. - nabava digitalnog pianina za potrebe izvođenja redovite nastave glazbene kulture.

Ovim sponzorstvom omogućava se dodatna podrška učenicima i Školi u izvođenju kvalitetnije nastave.

 

"Kutina - grad inkluzivnog obrazovanja"

 

   

 

 

Grad Kutina je u sklopu projekta „Kutina – grad inkluzivnog obrazovanja II.“, UP. 03.2.1.07.0008., osigurao 34 pomoćnika u nastavi za 34 učenika s teškoćama u nastavi. Ukupan iznos odobrenih sredstava 1.540.261,20 kn od čega je financirano bespovratnim sredstvima 90%, ukupno 1.386.235,08 kn. Projektom su uključene sve osnovnoškolske odgojno obrazovne ustanove na području Grada Kutine i okolice. Razdoblje provedbe projekta: 22.08.2022. – 22.08.2023.

Projekt je financiran u okviru natječaja Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno – obrazovnim ustanovama, faza V. u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.

Projektom se povećava socijalna uključenost i integracija te osiguravaju uvjeti za poboljšanje obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje za 34 učenika s teškoćama u razvoju u 5 osnovnoškolskih odgojno – obrazovnih ustanova kroz pružanje potpore od strane 34 pomoćnika u nastavi.

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.

 

Kontakt informacije:

Grad Kutina

Trg kralja Tomislava 12

44320 Kutina

Internet stranica: www.kutina.hr

Tel: +385 44 692 010

E-mail: info@kutina.hr

 

 

    

Udruga Lijepa naša
 
 
Portal za škole

 

Ministarstvo

 

CARNet

Želim znati
Knjižnica

Priča na daljinu

Poštovani čitatelji!

 

 Pilažem Vam priču knjižničarke i spisateljice za djecu Dijane Čupić.

 

        Želim Vam ugodne trenutke!

 

                                                                    Knjižničarka Ana


DJECA SU VAŽNA!

 

Ja svaki dan idem u školu, a nisam učenica. Već ste pomisli kako sam učiteljica ili ravnateljica. Ništa od toga!

Red je da se predstavim. Ja sam knjižničarka. Radim u velikoj prostoriji punoj knjiga poredanih po policama. Po knjige dolaze učenici i ja im dajem knjige na čitanje. Ja sam ruka koja im svaki dan pruža knjigu. Tako knjižnica oživi. Na kraju, kad zazvoni zadnje zvono i završi zadnji školski sat, knjižnica se smiri, zavlada mir i tišina, ja slažem vraćene knjige koje čekaju novo čitanje i uživam u malo mira. Takve su vam knjižničarke, a i ja nisam iznimka.

Ja se raspričala, nekako previše o sebi, a ne volim biti u centru pozornosti, a i htjela sam vam ispričati jednu zgodu. Često nekim poslom moram otići u neki razred, odnijeti neki časopis, knjigu ili opomenuti učenika koji nije na vrijeme vratio posuđenu knjigu.

I tako, jednoga dana, pokucam ja na vrata jednoga razreda, i naiđem unutra na jedan nesvakidašnji prizor. Učiteljica je zapisivala nešto u e- dnevnik. A do nje maleni učenik prvog razreda s kartonskom krunom na glavi izrezanom od kutije za cipele. Bio je sav važan, pa mu se valjda od tolike važnosti i kruna naherila (nakrivila) na jednu stranu, što mu nije oduzimalo nimalo od važnosti.

-Lako tebi, ti imaš svoga kralja- rekoh učiteljici poslije pozdrava.

A ona mi veselo reče:

- Da. Ja svakoga dana imam novoga kralja ili kraljicu. Kod mene je svaki dan „ netko učenik dana“ ili „ učenica dana“. Tako su oni jako važni, pomažu mi, obavljaju male poslove i dobivaju pohvale. Tako im raste samopuzdanje.

- Moram priznati kako takvo što do sada nisam čula- rekla sam joj .

- To je Paths program, a na hrvatski bi se jezik moglo prevesti kao „rastem“- rastumači mi učiteljica Anamarija. I prije smo imali dežurnog učenika, ali ovo je nešto sasvim drugo. Djeca su u prvom planu.

- Zanimljivo - kimnem glavom.

Vratila sam se u knjižnicu. Taman sam htjela isključiti računalo i zatvoriti knjižnicu kad ti uđe jedan učenik s krunom na glavi. Vraća posuđenu knjigu. Bira novu. Pita me može li posuditi dvije. Zadužujem ga. Izlazi dostojanstveno, pozdravlja me s „ Doviđenja“, a kruna mu stoji ravno, kao kakvom malom princu.

Na odlasku kući, na hodniku, srela sam učiteljicu Anamariju. Uvijek nasmiješenu.

Pitam ju:

- U čemu je tajna tvojega dobrog raspoloženja?

- U učenicima – odgovori mi i mahnu za doviđenja.

Sjetila sam se svih onih priča kako je šiba izišla iz raja, a danas hvala Bogu, neka su druga vremena i učenik je u prvom planu. Tako i treba biti!

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Andrea Malović   datum: 2. 4. 2020.

linkovi za nastavnike

linkovi za učenike

Jelovnik

Priloženi dokumenti:
Jelovnik za studeni 2024..pdf


Prijevoz učenika

Produženi boravak

Upisi u srednju školu

E-DNEVNIK


 

 



Pilot projekt: E-ŠKOLE


Osiguranje školske prehrane najpotrebitijima

Kalendar školske godine

 


Tražilica



Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 12. 2009.

Danas: 61

Anketa
Što radite u slobodno vrijeme?










preskoči na navigaciju